• (Android/iOS) Crazy Restaurant 2021 kodē daudzas primogēmas

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Crazy Restaurant 2021 ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Crazy Restaurant 2021 IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kodē daudzas primogēmas ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Crazy Restaurant 2021 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Es turpinu atgriezties pirmajā līmenī, kad dažas stundas nespēlēju spēli

    Jautri. Izklaide

    Nosūtīju e-pasta ziņojumu atbalsta komandai, un es neesmu saņēmis atbildi, vai kāds var tikt galā ar šo jautājumu, lūdzu!

    Pārtikas produktu un trauku atjaunināšanas cenas ir ļoti augstas

    Izaicinājums

    pārsteidzošas lietotnes

    Autors

    To ir viegli spēlēt

    Man ļoti patika šī spēle, kad sāku to spēlēt, bet esmu pabeidzis pirmos 4 restorānus un 5. restorāns netiks atvērts vispār. Esmu atinstalējis spēli atkārtoti instalējis tā atjaunināju lietotni un joprojām nevaru dabūt 5. atvērt restorānu. Domāju, ka es uz visiem laikiem atinstalēšu šo spēli, jo nevaru atvērt 5. restorānu

    Daudz jautrības

    Slikti, tikai turpina atskaņot mūziku, kamēr sasalst .. izlabojiet to!!!

    jauki

    Jautra spēle, kamēr jūs neizmantojat priekšrocības, kad mēs nonākam tuvu un turpiniet ņemt dārgakmeņus, kad mums ir taisnība, un jūs sakāt nē un ņemat arvien vairāk dārgakmeņu, kad tas nav nepieciešams, un jūs krāpjat, tad es beidzu, jūs redzēsiet, kad Es pārtraucu spēlēt

    Gd

    Crazy Restaurant 2021 آرکیڈ zlgh

    Samars

    Lieliski

    Lieliska spēle, taču gandrīz neiespējami uzvarēt, lai sasniegtu nākamo līmeni. Pat ja jūs tērējat naudu, spēle neļaus jums gūt panākumus.

    Jūs krāpjaties šajā spēlē, turklāt lietu cena ir tik augsta. Jums vajadzētu kaunēties par sevi. Cilvēki spēlē, lai izklaidētos.

    Wrestling Revolution Sportspel omqm

    Ok spēle

    Crazy Restaurant 2021 Spillehall aem

    Crazy Restaurant 2021 Trò chơi điện tử drpf

    Nekādā gadījumā nevar pārspēt 27. līmeni!!!! Esmu to darījis miljons reižu. Es nezinu ko darīt!! Varbūt jūs varētu, ja jums būtu pastiprinātājs, bet man tā nav, un tas maksā pārāk daudz par dimondiem. Vienkārši nav pietiekami daudz cilvēku, lai iznāktu noteiktajos līmeņos. Man sanāk 12, bet vajag 24 cilvēkus. Esmu diezgan labi iemācījies spēli, tāpēc eju ātri. Es nezinu, ko es daru nepareizi.

    Pagaidām jautri.

    Tas ir tik neticami, ka ir tik smieklīgi


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :